Lite platt och tråkigt

Jag märkte att min presentation om mig själv blev platt och tråkig, det är ju nästan som att skriva ett CV, hur bra är man på att skriva om sig själv? Inte alls!!
(Tog en bild hos blomsterhandeln)

Jag kan väl fortsätta om mig själv med att säga att jag bor uppe i norrland, ganska nära Finska gränsen.. Då menar jag ganska..

(Lite grönska syns)

Jag vet att här uppe är avstånden mycket kortare än söderut. Som ett exempel så tar det en och en halv timma att köra till Ikea.. Kort, tycker vi.

Haha! Ser ut som om vi bor ute på landet! Nä, vi gör bara nästan det. Men den senaste tiden har jag verkligen sovit med kameran i handen bara för att inte missa allt som ploppar upp nu i solen.
Det är tacksamt att fota naturen. De står oftast still (om det nu inte är världens orkan på gång) och det spelar ingen roll om man inte vet namnet på blomman, det blir lika fint ändå!!

Det är ganska så ironiskt när det gäller valet av bloggnamnet.. Vi har nämligen inga soffor, för tillfället. Vi hade, men vi ville ha nya och för att få tummen ur det berömda stället så sålde vi dom. Nu sitter vi här i en gungstol, en liten fotölj och en ranglig parkbänk som ska hamna på gården sen när framsidan är klar... Vi har varit runt för att titta på soffor men vi fastnade verkligen inte för nått.. Jag vill ha stuket som Howard-soffan, men jag vet inte om jag vill ha soffor ens.. De lär vi se sen hur DET går.. Sen är vi också två om saken, hehe, som att det gör saken bättre!?

Nåja. Imorgon är det måndag och vi har grupparbete att slutföra. Jag kan fortfarande inte fatta att skolan snart är slut... 

Ha det gott 
åså höres vi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0